דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחפושות לפורים לתינוקות 

מאת    [ 07/02/2013 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2063 פעמים ]

את מלוא תשומת הלב ברחובות בפורים מקבלים דווקא התינוקות. תחפושות לפורים לתינוקות הופכות את התינוק למתוק במיוחד. אין זה משנה האם הוא מחופש לנסיך, כבשה, אפרוח או פו הדוב, התוצאה הסופית תהיה מתוקה להפליא. תחפושות לתינוקות עד גיל שנה מיועדות בעיקר להורים, הילדים קטנים בכדי להבין את משמעות החג או ליהנות מהתחפושת. חשוב לזכור בשלב זה כי הנוחות והבטיחות של הילד חשובות יותר מכל. הקפידו לבחור בעבור התינוק תחפושת בטיחותית ונוחה ללבישה.

כובעים צמודים או מסכות לא מומלצים לתינוקות קטנים. כך גם תחפושות שמכילות חלקים קטנים שעלולים להתפרק ולהגיע אל הפה. פעמונים קטנים או כפתורים בתחפושת מהווים סכנה של ממש. פרט לכך, כדאי תמיד להעדיף תחפושות עשויות בדים טבעיים ולהימנע משימוש בבדים דליקים. תחפושות לפורים לתינוקות אפשר למצוא כמעט בכל חנות צעצועים. הקדישו עוד כמה שעות לחיפוש ותוכלו למצוא תחפושת מתוקה, יפה, נוחה, בטוחה לשימוש ולא יקרה.  

תחפושות אוברול נוחות וחמות

את התינוקות הקטנים כיף להלביש באוברולים וכובעים. הקטנים נראים מתוקים להפליא כאשר הם מחופשים לבעלי חיים או דמויות מצוירות. האוברולים האיכותיים עשויים חומרים עמידים ומחממים. אנו חוגגים את חג פורים בחורף ויש להלביש את התינוק בהתאם. על אף התחפושת יש לזכור להלביש לתינוק גם גופיה חמה ובגד גוף. בעבור בנים אפשר לרכוש תחפושת של אריה קטן או נמר, הבנות מתוקות להפליא כאשר הן מחופשות לכבשה קטנה או דובון. אפרוח צהוב ורך יהיה גם כן תחפושת נפלאה לתינוקות רכים. אפשר להרכיב את התחפושת מכובע צהוב עם מקור ובגד גוף צהוב.

היתרון שבתחפושות האוברול לקטנים הוא הנוחות. קל להלביש את התחפושת לילד ולאפשר לו להתנועע בתוכה והתוצאה מקסימה. בעבור פעוטות עד גיל 3 כדאי יותר מכל לרכוש את האוברולים. אביזרים נוספים כמו כתר, שרביט, כנפיים או אוזניים יש לבדוק היטב לפני השימוש. בגיל כה צעיר מיותר יהיה להכאיב לקטנים עם כתרי פלסטיק קשיחים או שרביטים לא בטיחותיים. 

שימו לב לחומרי הגלם

ישנן תחפושות לתינוקות שעשויות מחומרי גלם מסוכנים ודליקים. כאשר התחפושת זולה בצורה מחשידה יש לבחון היטב את חומרי הגלם ולברר האם מדובר בבד דליק. במהלך תהלוכות פורים ומסיבות החג הילדים הגדולים יותר משתמשים בקפצונים ונפצים. אסור להלביש ילד בתחפושת שמכילה חומרים דליקים. זה מסוכן! בדקו היטב את התחפושת בכל גיל והקפידו היטב על נהלי הבטיחות.

תחפושות פופולריות לתינוקות

לצד תחפושות קלאסיות של בעלי חיים או דמויות מוכרות כמו מיקי מאוס ופו הדוב, אפשר למצוא גם תחפושות של דורה, יובל המבולבל, גיבורי על, נסיכים ונסיכות ועוד. בשנים האחרונות זוכה תחפושת של יובל המבולבל או רינת לביקוש רב. בגילאים צעירים יותר זוכות תחפושות של פרפר, דבורה, אריה, מיקי מאוס וכבשה לביקוש רב. הקפידו להקדים לרכוש את התחפושות כבר בתחילת חודש פברואר, כיומיים לפני החג כבר לא תוכלו למצוא מבחר גדול של תחפושות בחנויות, המלאי אוזל במהרה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב